loading...

سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر

طراحي ، توليد و ساخت سيستم هاي تهويه مطبوع طراحي و ساخت سيستم هاي رطوبت زن و رطوبت گير صنعتي اعزام كارشناس جهت بازديد و مشاوره پروژه فروش تخصصي سيستم هاي حرارت مركزي ،تهويه مطبوع تجهيزات تبريد و استخر،سونا،جكوزي پشتيباني و تعميرات ونگهداري

بازدید : 448
چهارشنبه 25 فروردين 1400 زمان : 2:42

اگر در آب و هوایی گرم و یا هوایی با رطوبت زیاد زندگی می کنید، داشتن کولرگازی برای آسایش و راحتی شما و همچنین برخورداری از دمایی مناسب در منزل خود بسیار حائز اهمیت می باشد. چراکه استفاده از کولر آبی علاوه بر مصرف بی رویه ی آب رطوبت محیط را نیز افزایش می دهد. شایان ذکر است با توجه به هزینه ای که برای خرید کولر گازی می پردازید بهتر است قبل از خرید بهترین کولر گازی از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه آگاهی یابید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و دستگاهی متناسب با نیاز و فضای خود تهیه نمایید.

خرید بهترین کولر گازی

شما عزیزان با مطالعه نکات مهم و قابل توجه درباره خرید بهترین کولر گازی در این مطلب، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و برای خرید کولر گازی از بین انواع برندهای کولر گازی نظیر کولر گازی ال جی ، کولر گازی اجنرال ، کولر گازی گری ، کولر گازی جی پلاس و ... بهترین گزینه متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

نکات خرید کولر گازی
خرید کولر گازی در فصل سرما

قیمت انواع دستگاه ها همیشه برمبنای عرضه و تقاضا تغییر می کند، کولر گازی نیز از این قاعده مستثنا نیست به همین جهت کولر گازی در هوای گرم تابستان به یکی از محصولات پرفروش تبدیل خواهد شد و طبعا در ازای چنین تقاضایی قیمت ها به صورت کلی در تمامی مدل ها و برندها افزایش می یابد. اگر نوسان قیمت ها را مشاهده کنید، متوجه تغییر قیمت ها خواهید شد. بنابراین خرید کولر گازی در انتهای زمستان و قبل از عید می تواند زمان مناسبی باشد تا با قیمت های مناسب تری دستگاه خود را خریداری نمایید.

استفاده از نظرات و تجربیات خریداران کولر گازی (مشاهده کامنت ها و نظرات کاربران درباره محصولات هر برند)

با مطالعه و بررسی نظرات دیگر خریداران می توانید بین مدل ها و برندهای مورد نظر خود مقایسه کنید تا بتوانید درست انتخاب کنید. همچنین از تجربه دوستان و آشنایان خود در خرید کولر گازی در مدل ها و برندهای مختلف استفاده کنید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین کولر گازی

اندازه فضای مورد نظر

شما باید اندازه فضایی که نیاز به خنک کردن دارد را بدانید. اگر توان و ظرفیت کولر گازی بیش از اندازه باشد همیشه احساس سرما می کنید و اگر توان و ظرفیتی کمتر از مقدار مورد نیاز داشته باشد در تهویه و خنک کردن دمای محیط تاثیر مثبتی نخواهد داشت و همچنین در شرایطی که ظرفیت دستگاه از حد مورد نیاز کمتر می باشد، دستگاه بیشتر کار می کند تا بتواند دمای محیط را به حد مطلوب برساند و این مورد سبب کاهش طول عمر دستگاه و همچنین بالا رفتن هزینه انرژی خواهد شد . کولرهای گازی قدرت خنک کنندگی متفاوتی در بازه ۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ بی تی یو دارند.

توان خنک کنندگی (Btu) در کولرهای گازی

توان مبرد یا سردسازی کولرهای گازی براساس معیار BTU برساعت تقسیم بندی می شوند. هرچه عدد BTU بزرگتر باشد توان کولرگازی شما بیشتر خواهد بود به ازای هر مترمربع ۴۰۰ تا ۶۰۰ BTU در نظر بگیرید و اگر در طبقات فوقانی هستید به ازای هر متر مربع ۶۰۰ تا ۸۰۰ Btu محاسبه کنید و اگر خانه آفتاب گیر است ۱۰ درصد به محاسبات خود اضافه کنید اگر خانه شما آفتابگیر نیست ۱۰ درصد از محاسبات کم کنید اگر قرار هست کولرگازی در آشپزخانه قرار بگیرد ۱۰ درصد به محاسبات اضافه کنید برای خرید کولر گازی باید اندازه فضای خانه و دیگر ویژگی های آن را در نظر بگیرید اندازه فضا : با محاسبه طول و عرض و ارتفاع اتاق حجم فضا را بدست آورید نوع اتاق: اتاق خواب، اتاق پذیرایی، هال با پلان باز به همراه آشپزخانه واندازه و جهت پنجره ها و درهای شیشه ای: پنجره های بزرگ رو به جنوب و یا غرب گرمای بیشتری در تابستان دریافت خواهند کرد. سایه بان و پرده ها بروی پنجره هاعایق بندی دیوارها و سقف آب و هوای محلی

انتخاب ظرفیت کولر گازی

به طور کلی برای اتاق خواب با توجه به ابعاد اتاق خرید کولر گازی با ظرفیت 9000 تا 12000 و برای منازل مسکونی با ابعاد ۷۰ تا ۱۰۰ متر خرید کولرگازی با ظرفیت 24000 پیشنهاد می شود. البته با توجه به شرایط آب و هوایی ظرفیت کولر گازی مناسب می تواند متفاوت باشد. اگر متراژ محیط مورد نظر بیشتر از 100 متر است تهیه دو یا چند کولرگازی متناسب با فضای اتاق ها بهتر از خرید یک کولرگازی با ظرفیت بالاتر است چرا که جریان هوای خنک با چند پنل داخلی از چند جهت مختلف بهتر تامین می شود و همچنین در مصرف برق و هزینه ها صرفه جویی می شود. زمانیکه می خواهید بخشی از محیط یا منزل خود را خنک کنید به دستگاهی با ظرفیت بالا نیاز ندارید و اگر به جای چند دستگاه یک دستگاه با ظرفیت بالا داشته باشید به ناچار باید آن را روشن کنید. بنابراین دستگاه انرژی بیشتری مصرف می کند، هزینه ها بالا می رود. علاوه بر موارد ذکر شده ممکن است در قسمتی از محیط به دمایی گرم تر نیاز داشته باشید در حالیکه با دستگاه ظرفیت بالاتر همه جا خنک خواهد شد.

برای انتخاب ظرفیت کولر گازی متناسب با فضای خود با کارشناسان بامین تهویه تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، خریدی آسان داشته باشید و بتوانید با خاطری آسوده از دستگاه خود به نحو احسن استفاده نمایید.

ضریب بازدهی انرژی در حالت سرمایش (EER) برای کولرهای گازی

کولرهای گازی دارای گرید انرژی متفاوتی هستند، درواقع EER میزان بهره‌وری انرژی الکتریکی (Energy Efficiency Ratio) است. ممکن است در ظاهر برای شما تفاوتی نداشته باشد که سطح انرژی کولر گازی گرید A+++ باشد و یا کمتر. اما با گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی متوجه میزان هزینه های برق خواهید شد به همین جهت توصیه می شود برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف برق کولر گازی با راندمان بالاتر را خریداری نمایید.

کولرگازی با تکنولوژی اینورتر یا بدون اینورتر؟

کولرهای گازی با قابلیت اینورتر، نسبت به مدل های بدون اینورتر جدید تر هستند. در کولر گازی اینورتر دور سرعت کمپرسور متغیر است و دستگاه برای رسیدن سریع تر به دمای تنظیم شده به روشن و خاموش شدن های مکرر نیاز ندارد. که این موضوع سبب صرفه جویی در مصرف برق می شود. (طبق آمار گفته می شود، تکنولوژی اینورتر مصرف برق کولر گازی را تا ۶۰ درصد کاهش می دهد) و سرعت رسیدن به دمای دلخواه را بالا می برد. کولر گازی بدون اینوتر در مقایسه با نوع اینورتردار قیمت پایین تری دارد. اما کولر گازی بدون اینورتر سبب افزایش مصرف برق و هزینه های مربوطه می شود. همچنین این مدل ها کارایی کمتری نسبت به مدل های با اینورتر دارند. زیرا کمپرسور در کولر گازی بدون اینورتر یا با تمام قدرت فعالیت می کند و یا خاموش است ولی در سرعت آن تغییری وجود ندارد.

ویژگی های خاص کولرهای گازی

بعضی از مدل های کولر گازی در برخی برندها ویژگی ها و آپشن های خاصی دارند مانند : قابلیت برنامه ریزی در زمان های مختلف، فیلترهای متفاوت برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و مواد آلرژی زا و … که می توانید در هنگام خرید کولرگازی در نظر بگیرید.

دو حالته یا دو فصله بودن کولر گازی (عملکرد سرمایش و گرمایش)

کولر گازی با حالت عملکرد سرمایش و گرمایش در تابستان هوایی خنک و در زمستان هوایی گرم را در محیط مورد نظر منتشر میکند. قیمت این مدل ها بالاتر است و اغلب برای سرمایش و گرمایش فضاهای بزرگ در بلند مدت توجیه اقتصادی خواهد داشت. و اگر گرمایش فضای مورد نظر بوسیله سیستم پکیج شوفاژ دیواری یا زمینی و یا بخاری است خریداری چنین مدل هایی صرفه اقتصادی کمتری خواهد داشت. البته اگر فقط برای چند روز و یا چند هفته نیاز به گرمایش دارید، مدل های با سرمایش و گرمایش مناسب خواهند بود به طور کلی برای اکثر خانه ها مدل های با اینورتر و با امکان گرمایش و سرمایش بهترین انتخاب خواهد بود

انواع کمپرسور کولر گازی

سه نوع مختلف کمپرسور کولر گازی موجود در بازار

  1. کمپرسور پیستونی
  2. کمپرسور روتاری
  3. کمپرسور اسکرال

کولر های گازی موجود در بازار در اکثر موارد دارای کمپرسور روتاری هستند، کمپرسور روتاری نسبت به کمپرسور پیستونی مصرف انرژی و سروصدای کمتری دارد و همچنین از کمپرسور اسکرال ارزان تر است. به همین جهت با وجود اینکه کمپروسور اسکرال بهترین عملکرد را دارد، به علت قیمت بالای کمپرسور اسکرال می توان گفت بهترین و پرکاربردترین انتخاب کمپرسور روتاری است.

طراحی ظاهری

پس از خرید و نصب کولرگازی چیزی که به چشم می آید نمای ظاهری پنل در خانه شما است. اگر برای معماری و طراحی داخلی دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی قائل می شوید حتما مدل های مختلف را از نزدیک ببینید و از هماهنگی رنگ و طراحی پنل های کولرهای گازی با طراحی منزل خود اطمینان حاصل کنید.در نظر گرفتن زیبایی محصول در کنار عوامل دیگر باعث افزایش رضایت خرید شما خواهد شد

میزان صدا

میزان صدای کولر گازی از معیارهای انتخاب شما خواهد بود که می توانید در قسمت مشخصات کولر گازی ببینید. میزان صدای بالا برای کولرگازی بسیار آزاردهنده خواهند بود. اما چه میزان صدایی مناسب است؟میزان صدا که براساس دسیبل مقیاس بندی می شود برای کولرهای گازی در بازه ۲۰ تا ۳۰ دسیبل برای سرعت کم فن کولرگازی و بازه ۴۰ تا ۵۰ دسیبل برای سرعت زیاد فن کولرگازی را خواهید شنید

مقیاس دسیبل (dB) چیست ؟

برای آشنایی با مقیاس دسیبل موارد زیر به شما کمک خواهد کرد: ۳۰ دسیبل: سطح صدا در یک خانه ساکت ۵۰ دسیبل: سطح صدا در داخل اتومبیل در حال حرکت ۶۰ دسیبل: سطح صدا در زمان محاوره و گفتگو ۷۰-۸۰ دسیبل: سطح صدا برای جاروبرقی سایر ویژگی هادر انتخاب کولرگازی معیاری دیگری مانند قدرت پرتاب باد، فیلترهای ضدآلرژی و حسگرهای و حالت های عملکرد مختلف و قابلیت دور کردن مگس و حشرات و بادگردان چند جهته و …. که ویژگی های خاص برای هر برند باشد که در نظر گرفتن آنها باعث افزایش قیمت کولرگازی شما می شود. اگر با دقت بیشتری به مشخصات کولرهای گازی توجه کنید می توانید براساس میزان هزینه خود کولرهای گازی با ویژگی های خاص و بیشتری را در نظر بگیرید.

قیمت انواع کولر گازی

قیمت انواع برندهای کولرهای گازی به مشخصات و ویژگی های دستگاه، نوع و برند کمپرسور، ظرفیت دستگاه، اینورتر و یا بدون اینورتر بودن دستگاه و همچنین قابلیت های کولر وابسته است. و با توجه به ویژگی های هر دستگاه ، قیمت کولر گازی متفاوت می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی

یکی از نکات مهم و قابل توجه خرید کولرگازی که در بررسی برندها و مدل های مختلف باید به آن توجه کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی است. نمایندگی خدمات پس از فروش در شهر محل سکونت خود و مزایای ضمانت و خدمات پس از فروش کولر گازی مورد نظر را بررسی کنید.

محصولات جایگزین کولر گازی برای تهویه

برای تهویه و خنک کردن فضای خود می توانید از دستگاه های دیگری مانند پنکه سقفی، پنکه ایستاده، کولرآبی، کولر پنجره ای و یا کولر ایستاده نیز استفاده کنید. انتخاب هر یک از سیستم های سرمایشی براساس نیاز و شرایط شما متفاوت خواهد بود.

اطلاعات فنی و تخصصی و قیمت کولر گازی در انواع مدل ها و برندها را در سایت بامین تهویه مشاهده نمایید.

اگر در آب و هوایی گرم و یا هوایی با رطوبت زیاد زندگی می کنید، داشتن کولرگازی برای آسایش و راحتی شما و همچنین برخورداری از دمایی مناسب در منزل خود بسیار حائز اهمیت می باشد. چراکه استفاده از کولر آبی علاوه بر مصرف بی رویه ی آب رطوبت محیط را نیز افزایش می دهد. شایان ذکر است با توجه به هزینه ای که برای خرید کولر گازی می پردازید بهتر است قبل از خرید بهترین کولر گازی از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه آگاهی یابید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و دستگاهی متناسب با نیاز و فضای خود تهیه نمایید.

خرید بهترین کولر گازی

شما عزیزان با مطالعه نکات مهم و قابل توجه درباره خرید بهترین کولر گازی در این مطلب، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و برای خرید کولر گازی از بین انواع برندهای کولر گازی نظیر کولر گازی ال جی ، کولر گازی اجنرال ، کولر گازی گری ، کولر گازی جی پلاس و ... بهترین گزینه متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

نکات خرید کولر گازی
خرید کولر گازی در فصل سرما

قیمت انواع دستگاه ها همیشه برمبنای عرضه و تقاضا تغییر می کند، کولر گازی نیز از این قاعده مستثنا نیست به همین جهت کولر گازی در هوای گرم تابستان به یکی از محصولات پرفروش تبدیل خواهد شد و طبعا در ازای چنین تقاضایی قیمت ها به صورت کلی در تمامی مدل ها و برندها افزایش می یابد. اگر نوسان قیمت ها را مشاهده کنید، متوجه تغییر قیمت ها خواهید شد. بنابراین خرید کولر گازی در انتهای زمستان و قبل از عید می تواند زمان مناسبی باشد تا با قیمت های مناسب تری دستگاه خود را خریداری نمایید.

استفاده از نظرات و تجربیات خریداران کولر گازی (مشاهده کامنت ها و نظرات کاربران درباره محصولات هر برند)

با مطالعه و بررسی نظرات دیگر خریداران می توانید بین مدل ها و برندهای مورد نظر خود مقایسه کنید تا بتوانید درست انتخاب کنید. همچنین از تجربه دوستان و آشنایان خود در خرید کولر گازی در مدل ها و برندهای مختلف استفاده کنید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین کولر گازی

اندازه فضای مورد نظر

شما باید اندازه فضایی که نیاز به خنک کردن دارد را بدانید. اگر توان و ظرفیت کولر گازی بیش از اندازه باشد همیشه احساس سرما می کنید و اگر توان و ظرفیتی کمتر از مقدار مورد نیاز داشته باشد در تهویه و خنک کردن دمای محیط تاثیر مثبتی نخواهد داشت و همچنین در شرایطی که ظرفیت دستگاه از حد مورد نیاز کمتر می باشد، دستگاه بیشتر کار می کند تا بتواند دمای محیط را به حد مطلوب برساند و این مورد سبب کاهش طول عمر دستگاه و همچنین بالا رفتن هزینه انرژی خواهد شد . کولرهای گازی قدرت خنک کنندگی متفاوتی در بازه ۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ بی تی یو دارند.

توان خنک کنندگی (Btu) در کولرهای گازی

توان مبرد یا سردسازی کولرهای گازی براساس معیار BTU برساعت تقسیم بندی می شوند. هرچه عدد BTU بزرگتر باشد توان کولرگازی شما بیشتر خواهد بود به ازای هر مترمربع ۴۰۰ تا ۶۰۰ BTU در نظر بگیرید و اگر در طبقات فوقانی هستید به ازای هر متر مربع ۶۰۰ تا ۸۰۰ Btu محاسبه کنید و اگر خانه آفتاب گیر است ۱۰ درصد به محاسبات خود اضافه کنید اگر خانه شما آفتابگیر نیست ۱۰ درصد از محاسبات کم کنید اگر قرار هست کولرگازی در آشپزخانه قرار بگیرد ۱۰ درصد به محاسبات اضافه کنید برای خرید کولر گازی باید اندازه فضای خانه و دیگر ویژگی های آن را در نظر بگیرید اندازه فضا : با محاسبه طول و عرض و ارتفاع اتاق حجم فضا را بدست آورید نوع اتاق: اتاق خواب، اتاق پذیرایی، هال با پلان باز به همراه آشپزخانه واندازه و جهت پنجره ها و درهای شیشه ای: پنجره های بزرگ رو به جنوب و یا غرب گرمای بیشتری در تابستان دریافت خواهند کرد. سایه بان و پرده ها بروی پنجره هاعایق بندی دیوارها و سقف آب و هوای محلی

انتخاب ظرفیت کولر گازی

به طور کلی برای اتاق خواب با توجه به ابعاد اتاق خرید کولر گازی با ظرفیت 9000 تا 12000 و برای منازل مسکونی با ابعاد ۷۰ تا ۱۰۰ متر خرید کولرگازی با ظرفیت 24000 پیشنهاد می شود. البته با توجه به شرایط آب و هوایی ظرفیت کولر گازی مناسب می تواند متفاوت باشد. اگر متراژ محیط مورد نظر بیشتر از 100 متر است تهیه دو یا چند کولرگازی متناسب با فضای اتاق ها بهتر از خرید یک کولرگازی با ظرفیت بالاتر است چرا که جریان هوای خنک با چند پنل داخلی از چند جهت مختلف بهتر تامین می شود و همچنین در مصرف برق و هزینه ها صرفه جویی می شود. زمانیکه می خواهید بخشی از محیط یا منزل خود را خنک کنید به دستگاهی با ظرفیت بالا نیاز ندارید و اگر به جای چند دستگاه یک دستگاه با ظرفیت بالا داشته باشید به ناچار باید آن را روشن کنید. بنابراین دستگاه انرژی بیشتری مصرف می کند، هزینه ها بالا می رود. علاوه بر موارد ذکر شده ممکن است در قسمتی از محیط به دمایی گرم تر نیاز داشته باشید در حالیکه با دستگاه ظرفیت بالاتر همه جا خنک خواهد شد.

برای انتخاب ظرفیت کولر گازی متناسب با فضای خود با کارشناسان بامین تهویه تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، خریدی آسان داشته باشید و بتوانید با خاطری آسوده از دستگاه خود به نحو احسن استفاده نمایید.

ضریب بازدهی انرژی در حالت سرمایش (EER) برای کولرهای گازی

کولرهای گازی دارای گرید انرژی متفاوتی هستند، درواقع EER میزان بهره‌وری انرژی الکتریکی (Energy Efficiency Ratio) است. ممکن است در ظاهر برای شما تفاوتی نداشته باشد که سطح انرژی کولر گازی گرید A+++ باشد و یا کمتر. اما با گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی متوجه میزان هزینه های برق خواهید شد به همین جهت توصیه می شود برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف برق کولر گازی با راندمان بالاتر را خریداری نمایید.

کولرگازی با تکنولوژی اینورتر یا بدون اینورتر؟

کولرهای گازی با قابلیت اینورتر، نسبت به مدل های بدون اینورتر جدید تر هستند. در کولر گازی اینورتر دور سرعت کمپرسور متغیر است و دستگاه برای رسیدن سریع تر به دمای تنظیم شده به روشن و خاموش شدن های مکرر نیاز ندارد. که این موضوع سبب صرفه جویی در مصرف برق می شود. (طبق آمار گفته می شود، تکنولوژی اینورتر مصرف برق کولر گازی را تا ۶۰ درصد کاهش می دهد) و سرعت رسیدن به دمای دلخواه را بالا می برد. کولر گازی بدون اینوتر در مقایسه با نوع اینورتردار قیمت پایین تری دارد. اما کولر گازی بدون اینورتر سبب افزایش مصرف برق و هزینه های مربوطه می شود. همچنین این مدل ها کارایی کمتری نسبت به مدل های با اینورتر دارند. زیرا کمپرسور در کولر گازی بدون اینورتر یا با تمام قدرت فعالیت می کند و یا خاموش است ولی در سرعت آن تغییری وجود ندارد.

ویژگی های خاص کولرهای گازی

بعضی از مدل های کولر گازی در برخی برندها ویژگی ها و آپشن های خاصی دارند مانند : قابلیت برنامه ریزی در زمان های مختلف، فیلترهای متفاوت برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و مواد آلرژی زا و … که می توانید در هنگام خرید کولرگازی در نظر بگیرید.

دو حالته یا دو فصله بودن کولر گازی (عملکرد سرمایش و گرمایش)

کولر گازی با حالت عملکرد سرمایش و گرمایش در تابستان هوایی خنک و در زمستان هوایی گرم را در محیط مورد نظر منتشر میکند. قیمت این مدل ها بالاتر است و اغلب برای سرمایش و گرمایش فضاهای بزرگ در بلند مدت توجیه اقتصادی خواهد داشت. و اگر گرمایش فضای مورد نظر بوسیله سیستم پکیج شوفاژ دیواری یا زمینی و یا بخاری است خریداری چنین مدل هایی صرفه اقتصادی کمتری خواهد داشت. البته اگر فقط برای چند روز و یا چند هفته نیاز به گرمایش دارید، مدل های با سرمایش و گرمایش مناسب خواهند بود به طور کلی برای اکثر خانه ها مدل های با اینورتر و با امکان گرمایش و سرمایش بهترین انتخاب خواهد بود

انواع کمپرسور کولر گازی

سه نوع مختلف کمپرسور کولر گازی موجود در بازار

  1. کمپرسور پیستونی
  2. کمپرسور روتاری
  3. کمپرسور اسکرال

کولر های گازی موجود در بازار در اکثر موارد دارای کمپرسور روتاری هستند، کمپرسور روتاری نسبت به کمپرسور پیستونی مصرف انرژی و سروصدای کمتری دارد و همچنین از کمپرسور اسکرال ارزان تر است. به همین جهت با وجود اینکه کمپروسور اسکرال بهترین عملکرد را دارد، به علت قیمت بالای کمپرسور اسکرال می توان گفت بهترین و پرکاربردترین انتخاب کمپرسور روتاری است.

طراحی ظاهری

پس از خرید و نصب کولرگازی چیزی که به چشم می آید نمای ظاهری پنل در خانه شما است. اگر برای معماری و طراحی داخلی دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی قائل می شوید حتما مدل های مختلف را از نزدیک ببینید و از هماهنگی رنگ و طراحی پنل های کولرهای گازی با طراحی منزل خود اطمینان حاصل کنید.در نظر گرفتن زیبایی محصول در کنار عوامل دیگر باعث افزایش رضایت خرید شما خواهد شد

میزان صدا

میزان صدای کولر گازی از معیارهای انتخاب شما خواهد بود که می توانید در قسمت مشخصات کولر گازی ببینید. میزان صدای بالا برای کولرگازی بسیار آزاردهنده خواهند بود. اما چه میزان صدایی مناسب است؟میزان صدا که براساس دسیبل مقیاس بندی می شود برای کولرهای گازی در بازه ۲۰ تا ۳۰ دسیبل برای سرعت کم فن کولرگازی و بازه ۴۰ تا ۵۰ دسیبل برای سرعت زیاد فن کولرگازی را خواهید شنید

مقیاس دسیبل (dB) چیست ؟

برای آشنایی با مقیاس دسیبل موارد زیر به شما کمک خواهد کرد: ۳۰ دسیبل: سطح صدا در یک خانه ساکت ۵۰ دسیبل: سطح صدا در داخل اتومبیل در حال حرکت ۶۰ دسیبل: سطح صدا در زمان محاوره و گفتگو ۷۰-۸۰ دسیبل: سطح صدا برای جاروبرقی سایر ویژگی هادر انتخاب کولرگازی معیاری دیگری مانند قدرت پرتاب باد، فیلترهای ضدآلرژی و حسگرهای و حالت های عملکرد مختلف و قابلیت دور کردن مگس و حشرات و بادگردان چند جهته و …. که ویژگی های خاص برای هر برند باشد که در نظر گرفتن آنها باعث افزایش قیمت کولرگازی شما می شود. اگر با دقت بیشتری به مشخصات کولرهای گازی توجه کنید می توانید براساس میزان هزینه خود کولرهای گازی با ویژگی های خاص و بیشتری را در نظر بگیرید.

قیمت انواع کولر گازی

قیمت انواع برندهای کولرهای گازی به مشخصات و ویژگی های دستگاه، نوع و برند کمپرسور، ظرفیت دستگاه، اینورتر و یا بدون اینورتر بودن دستگاه و همچنین قابلیت های کولر وابسته است. و با توجه به ویژگی های هر دستگاه ، قیمت کولر گازی متفاوت می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی

یکی از نکات مهم و قابل توجه خرید کولرگازی که در بررسی برندها و مدل های مختلف باید به آن توجه کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی است. نمایندگی خدمات پس از فروش در شهر محل سکونت خود و مزایای ضمانت و خدمات پس از فروش کولر گازی مورد نظر را بررسی کنید.

محصولات جایگزین کولر گازی برای تهویه

برای تهویه و خنک کردن فضای خود می توانید از دستگاه های دیگری مانند پنکه سقفی، پنکه ایستاده، کولرآبی، کولر پنجره ای و یا کولر ایستاده نیز استفاده کنید. انتخاب هر یک از سیستم های سرمایشی براساس نیاز و شرایط شما متفاوت خواهد بود.

اطلاعات فنی و تخصصی و قیمت کولر گازی در انواع مدل ها و برندها را در سایت بامین تهویه مشاهده نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 117
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 138
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 1346
  • بازدید کلی : 1775669
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه